nezamevazifee

nezamevazifee

nezamevazifee

nezamevazifee

nezamevazifee

کلمات کلیدی

کسری خدمت سربازی

نحوه و شرایط گرفتن معافیت کفالت مادر

منظور از معافیت کفالت مادر چیست؟

مراحل گرفتن معافیت کفالت مادر در سال 97

مدارک لازم جهت گرفتن معافیت کفالت مادر

شرایط عمومی گرفتن معافیت کفالت

نحوه گرفتن کسری خدمت سربازی

منظور از کسری خدمت سربازی چیست؟

شرایط گرفتن کسری خدمت سربازی

انواع کسری خدمت سربازی

منظور از معافیت تحصیلی چیست؟

معافیت تحصیلی

شرایط و نحوه گرفتن معافیت تحصیلی خدمت سربازی

شرایط و نحوه گرفتن معافیت تحصیلی

سوالات متداول معافیت تحصیلی

دفترچه معافیت تحصیلی

اصلاحات دفترچه کسری خدمت سربازی

اصلاحات دفترچه معافیت خدمت سربازی

اصلاحات دفترچه خرید خدمت سربازی

اصلاحات دفترچه خدمت سربازی در سال 97

اصلاحات دفترچه خدمت سربازی

اصلاحات دفترچه امریه خدمت سربازی

نحوه دانلود دفترچه سربازی نظام وظیفه-دانلود دفترچه سربازی نظام وظیفه

دفترچه سربازی نظام وظیفه

دفترچه سربازی

دانلود دفترچه نظام وظیفه

دانلود دفترچه سربازی

گرفتن معافیت کفالت پدر

نحوه گرفتن معافیت کفالت پدر

منظور از معافیت کفالت پدر چیست؟- شرایط و نحوه گرفتن معافیت کفالت پدر

۳۹ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جریمه یک سال غیبت سربازی چقدر است


جریمه یکسال غیبت سربازی برای مشملان خدمت چقدر است ،نحوه محاسبه ان به چه صورت خواهد بود ؟ در این مقاله به بررسی این خبر خواهیم پرداخت تا سوالی که ذهن شما عزیزان را در این خصوص درگیر کرده پاسخ داده باشیم با ما همراه باشید.

 

 

 

 

مشمولین خدمت وظیفه عمومی

1- کسانی که تا تاریخ 98/12/29 مدت غیبت آنان به بیش از 8 سال تمام می رسد در شمول این مقررات قرار می گیرند.

2- ملاک محاسبه برای شروع غیبت مشمولین وظیفه با بیش از 8 سال غیبت ،مطابق قانون مصوب سال 1363 (18 سال تمام) می باشد.

3- مشمولین وظیفه غایبی که تابعیت جمهوری اسلامی ایران را اخذ نموده اند، ملاک محاسبه شروع غیبت آنان از سن 18 سال تمام خواهد بود.

4- برای اعمال تخفیف در مبالغ تعیین شده برای مشمولان غایب متاهل ، ملاک محاسبه دارا بودن همسر دائم و فرزندان قانونی خواهند بود. در این مقاله میخواهیم در خصوص

جریمه برای مشمولان غایب

روش خرید خدمت سربازی برای مشمولان دارای ۸ سال غیبت

 

برای شما خوانندگان عزیز بنویسیم و امیدوار هستیم این مطالب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد در صورت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص جریمه یکسال غیبت سربازان با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 




,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با
تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 






جریمه برای مشمولان غایب


مبلغ این جریمه برای مشمولان غایب به دو عامل اصلی بستگی دارد؛ مدرک تحصیلی مشمول و تعداد سال‌های غیبت وی.

این بخشنامه برای مشمولان غایب دارای مجموعه ای از شرایط است که برای استفاده از مزایای این طرح به آنها نیاز دارید، این شروط عبارتند از:

۱-میزان غیبت مشمول تا پایان سال 98، بیش از 8 سال شود.

۲-به میزان هر یک سال اضافه تر از این میزان، ۱۰ درصد به میزان جریمه افزوده می شود.

۳- در صورت متاهل بودن مشمول، ۵ درصد تخفیف اعمال می شود.

۴-به ازای داشتن هر فرزند، ۵ درصد تخفیف اعمال می شود.

۵- در صورتی که مشمول، تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی باشد، امکان اعمال تخفیف تا ۷۰ درصد وجود دارد.

اما در کنار این مسائل بهتر است بدانید که غیبت از خدمت سربازی محرومیت های زیادی را هم به فرد مشمول تحمیل می کند. بخشی از این عواقب عبارتند از :

غیبت تا ۳ ماه، باعث ۳ ماه اضافه خدمت می شود.

غیبت از ۳ ماه تا ۱ سال، موجب ۶ ماه اضافه خدمت می شود.

غایبان بیش از ۱ سال، فراری محسوب می شوند.

سربازان فراری، به مراجع قضایی معرفی می شوند.

نیروی انتظامی، وظیفه تعقیب و دستگیری سربازان فراری را به عهده دارد.

موسسات و ادارات دولتی و غیر دولتی، موظف به همکاری با پلیس برای دستگیری غایبان هستند.

استخدام غایبان در شرکت های دولتی و خصوصی ممنوع است.

استخدام کنندگان غایبان، جریمه خواهند شد.

عدم امکان ادامه تحصیل.

عدم امکان درخواست معافیت کفالت.



در صورتی که مشمولان غایب در این خصوص اقدامی نکنند 10 درصد نیز به میزان جریمه این افراد اضافه خواهد شد.
این مقام انتظامی گفت : مبلغ جریمه برای مشمولان زیر دیپلم 10میلیون تومان ، دیپلم 15میلیون تومان ، فوق دیپلم 20میلیون تومان ، لیسانس 25میلیون تومان ، فوق لیسانس 30میلیون تومان ، دکترای عمومی 35میلیون تومان ، دکترای تخصصی غیر پزشکی 40میلیون تومان و دکترای تخصصی پزشکی 50 میلیون تومان است.

وی به تخفیفات ویژه این طرح هم اشاره کرد و افزود: به ازای داشتن همسر و فرزند، هرکدام 5 درصد و برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی 50 درصد تخفیف اعمال می‌شود.پایان سال ، آخرین مهلت استفاده از طرح جریمه مشمولان غائب معاون وظیفه عمومی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی درباره مبلغ هزینه ودیعه سربازان که قصد سفر به خارج از کشور را دارند گفت:مشمولان باید برای سفرهای زیارتی 3 میلیون تومان، سیاحتی 15 میلیون و علمی 8 میلیون ودیعه پرداخت کنند.


 



روش خرید خدمت سربازی برای مشمولان دارای ۸ سال غیبت

پیش ثبت نام جریمه مشمولان غایب توسط دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) سراسر کشور صورت می‌گیرد و سپس تطبیق مدارک ارائه شده با ضوابط، ابلاغیه‌ها و دستورالعمل‌های صادره توسط وظیفه عمومی مستقر در شهرستان‌ها از طریق ارسال پرونده‌های آنان به معاونت وظیفه عمومی استان صورت می‌گیرد.

مرحله بعدی، ارسال پیامک واریز وجه جریمه به مشمولان است که این طرح با سامانه پیامکی به شماره ۱۱۰۰ از طریق سازمان وظیفه عمومی ناجا صورت می‌پذیرد.مشمولان متقاضی پس از دریافت پیامک سازمان وظیفه عمومی می‌بایست ظرف مدت پنج روز به همان دفتر پلیس +۱۰ که درخواست آن‌ها در آن ثبت شده، مراجعه و میزان مبلغ مشخص شده، شماره حساب، بانک و شناسه واریزی مورد نظر و همچنین فرم تعهد نامه محضری را دریافت نماید.

مرحله بعدی ارائه مدارک تکمیل شده از قبیل: تعهدنامه محضری مبنی بر صحت مدرک تحصیلی و فیش واریزی ظرف مدت ۱۰ روز به همان دفتر پلیس +۱۰ و ثبت در سامانه وظیفه عمومی است. بعد از آن ثبت مدارک تکمیل شده متقاضیان در مهلت مقرر در سامانه وظیفه عمومی و ارسال این سوابق از طریق همان دفتر پلیس +۱۰ به وظیفه عمومی محل سکونت صورت می گیرد.

پس از آن، بررسی و تایید مدارک ارسال شده توسط حوزه وظیفه عمومی محل سکونت و ارجاع پرونده به معاونت وظیفه عمومی استان جهت تایید نهایی صورت می گیرد. سپس معرفی به صدور کارت معافیت در مورد پرونده‌های متقاضیان دارای تاییدیه واریز در سامانه انجام می شود.



عدم امکان استفاده از کسری خدمت ایثارگران

عدم امکان دریافت گواهینامه

عدم امکان دریافت تسهیلات بانکی و وام

 


منبع:جریمه یک سال غیبت سربازی چقدر است



دنیای اطلاعات در خصوص سربازی 👇🏻

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری --دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی

  • nezamevazifee nezamevazifee
  • ۰
  • ۰

 کارت معافیت موقت


در این مقاله در خصوص معافیت ها از جمله معافیت های موقت نوشته ایم و به صورت کلی به معافیت ها پرداخته ایم و انواع ان را برای شما مشمولان عزیز توضیح داده ایم اینکه برای گرفتن کارت معافیت موقت از چه طریقی باید اقدام نمایید توجه داشته باشید که در سایت نظام وظیفه به صورت کامل در خصوص معافیت ها و کسری خدمت ها و ... پرداخته ایم و امیدوار هستیم که این مقاله هم مورد توجه شما همراهان و عزیزان سرباز قرار گیرد در صورت داشتن سوالات بیشتر میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با 
تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

 

معافیت دانش‌آموزی

ماده 31: دانش‌آموزان مدارس و دانشجویان مراکز آموزش عالی وابسته به وزارت آموزش و پرورش یا مورد تأیید آن وزارت و دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی یا غیردولتی داخلی و خارجی مورد تأیید وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و طلاب حوزه‌های علمیه که در حین تحصیل به سن مشمولیت رسیده و یا می‌رسند، تا زمانیکه به تحصیلات خود ادامه می‌دهند، از اعزام به خدمت دوره ضرورت معاف هستند.

ماده 33: صدور معافیت تحصیلی دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی، موکول به ارائه گواهی اشتغال به تحصیل آنها از طریق مراجع ذی‌ربط و مدت اعتبار آن تا یک سال پس از صدور گواهی پایان تحصیلات در هر مقطع است.

تبصره 1: حداکثر معافیت تحصیلی برای دانش‌آموزان تا سن بیست سال تمام و در هر یک از مقاطع تحصیلی کاردانی دو و نیم سال، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسیارشد ناپیوسته سه سال، کارشناسی پیوسته پنج سال و کارشناسی‌ارشد پیوسته 6 سال، دکتری پزشکی پیوسته هشت سال و دکتری تخصصی 6 سال است.

ماده 34: دانش‌آموزان و دانشجویان و طلاب علوم دینی مشمول، در صورت ترک تحصیل، اخراج، انصراف یا فراغت از تحصیل، باید برای خدمت دوره ضرورت خود را معرفی کنند، مقامات مسئول مکلفند صورت اسامی این قبیل مشمولان را با ذکر مشخصات کامل، نشانی و رشته تحصیلی به طور انفرادی، بدون تأخیر به سازمان محل ارسال کنند.

تبصره 1: مهلت معرفی مشمولان مذکور حداکثر یک سال پس از تاریخ انصراف، ترک تحصیل و اخراج و فراغت از تحصیل است.

تبصره 2: متخلفان از اجراء این ماده برای بار نخست به توبیخ کتبی و درج در پرونده و برای بار دوم علاوه بر توبیخ کتبی به یک ماه انفصال از خدمت و برای بار سوم به دو ماه انفصال از خدمت محکوم می‌شوند.

 

 

 

معافیت دانشجویی

ماده 31: دانش‌آموزان مدارس و دانشجویان مراکز آموزش عالی وابسته به وزارت آموزش و پرورش یا مورد تأیید آن وزارت و دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی یا غیردولتی داخلی و خارجی مورد تأیید وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و طلاب حوزه‌های علمیه که در حین تحصیل به سن مشمولیت رسیده و یا می‌رسند، تا زمانیکه به تحصیلات خود ادامه می‌دهند، از اعزام به خدمت دوره ضرورت معاف هستند.

ماده 33: صدور معافیت تحصیلی دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی، موکول به ارائه گواهی اشتغال به تحصیل آنها از طریق مراجع ذی‌ربط و مدت اعتبار آن تا یک سال پس از صدور گواهی پایان تحصیلات در هر مقطع است.

تبصره 1: حداکثر معافیت تحصیلی برای دانش‌آموزان تا سن بیست سال تمام و در هر یک از مقاطع تحصیلی کاردانی دو و نیم سال، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسیارشد ناپیوسته سه سال، کارشناسی پیوسته پنج سال و کارشناسی‌ارشد پیوسته 6 سال، دکتری پزشکی پیوسته هشت سال و دکتری تخصصی 6 سال است.

تبصره 2: در مواقع ضروری با تشخیص و اعلام کمیسیون موارد خاص دانشگاه‌های مربوط حداکثر یک سال به مدت فوق اضافه می‌شود.

ماده 34: دانش‌آموزان و دانشجویان و طلاب علوم دینی مشمول، در صورت ترک تحصیل، اخراج، انصراف یا فراغت از تحصیل، باید برای خدمت دوره ضرورت خود را معرفی کنند، مقامات مسئول مکلفند صورت اسامی این قبیل مشمولان را با ذکر مشخصات کامل، نشانی و رشته تحصیلی به طور انفرادی، بدون تأخیر به سازمان محل ارسال کنند.

تبصره 1: مهلت معرفی مشمولان مذکور حداکثر یک سال پس از تاریخ انصراف، ترک تحصیل و اخراج و فراغت از تحصیل است.

تبصره 2: متخلفان از اجراء این ماده برای بار نخست به توبیخ کتبی و درج در پرونده و برای بار دوم علاوه بر توبیخ کتبی به یک ماه انفصال از خدمت و برای بار سوم به دو ماه انفصال از خدمت محکوم می‌شوند.




معافیت از رزم

در خصوص معافیت از رزم اشاره دارد: مشمولانی که دچار بیماری، نقص عضو و یا اختلال روانی جزئی هستند، با در نظر گرفتن میزان تحصیلات آنان و به تشخیص شورای پزشکی وظیفه عمومی، قادر به انجام خدمت دوره ضرورت در امور غیررزمی تشخیص داده شده و معاف از رزم می شوند.
 
مشمولانی که به علت ابتلا به بیماری، موقتاً قادر به انجام خدمت دوره ضرورت نمی باشند به منظور درمان، به تشخیص شورای پزشکی وظیفه عمومی، حداکثر به مدت یکسال معافیت موقت پزشکی به آنان داده خواهد شد و پس از این مهلت مقرر، به مدت یک ماه مهلت داشته تا مجددا برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود به وظیفه عمومی مراجعه کنند.همچنین مشمولانی که دچار بیماری، نقص عضو و یا اختلال روانی غیر قابل درمان هستند و به طور دائم، قادر به انجام خدمت دوره ضرورت در امور رزمی یا غیر رزمی نیستند، معاف دائم پزشکی می شوند.


 

 

تعویض کارت پایان خدمت

-تعویض کارت پایان خدمت عادی به هوشمند برای آن دسته از کسانی است که از تاریخ ۰۱-۰۱-۱۳۶۰ (یکم فروردین ۱۳۶۰) به بعد خدمت آنان به اتمام رسیده است.کسانی که کارت خود را مفقود کرده و یا غیر قابل استفاده باشد باید برای دریافت کارت مراحل مربوط به صدور کارت المثنی را طی کنند. (مشاهده

 

 

 

مدارک مورد نیاز جهت صدور کارت معافیت المثنی)

-ثبت و درخواست تعویض کارت پایان خدمت برای کارکنان نیرو‌های مسلح که از خدمت رها شده‌اند (بازنشسته، بازخرید، مستعفی، اخراجی و پایان خدمت) در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + ۱۰) انجام می‌شود و کارکنان نیرو‌های مسلح که هنوز شاغل بوده و در حال خدمت هستند باید به یگان خدمتی خود مراجعه کنند.

 

 

مدارک لازم


اصل و تصویر پشت و رو کارت ملی.
اصل شناسنامه عکسدار به همراه تصویر صفحه اول و توضیحات.
دو (۲) قطعه عکس ۴×۳ صرفاً رنگی فقط با زمینه سفید و تمام رخ، مطابق با شئونات اسلامی فاقد زیور آلات، کراوات یا هرگونه پیرایش مو و محاسن.
اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی مربوطه. (در صورتی که وضعیت تحصیلی به نسبت به گذشته تغییر کرده باشد)
اصل کارت معافیت یا پایان خدمت قبلی که دارای مهر طلاکوب بوده، شماره سریال آن مشخص و با اطلاعات ارائه شده از سوی متقاضی مطابقت داشته باشد.
نرخ این خدمت در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی با احتساب هزینه پستی و پیامک مبلغ 250 هزار و 600 ریال (بیست و پنج هزار و شصت تومان) است که از طریق دستگاه‌های کارت خوان موجود در دفاتر دریافت می‌شود.
فقط برای متقاضیان تعویض کارت پایان خدمت

 


منبع: کارت معافیت موقت



دنیای اطلاعات در خصوص سربازی 👇🏻

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری --دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی

  • nezamevazifee nezamevazifee
  • ۰
  • ۰

 کارت معافیت موقت


در این مقاله در خصوص معافیت ها از جمله معافیت های موقت نوشته ایم و به صورت کلی به معافیت ها پرداخته ایم و انواع ان را برای شما مشمولان عزیز توضیح داده ایم اینکه برای گرفتن کارت معافیت موقت از چه طریقی باید اقدام نمایید توجه داشته باشید که در سایت نظام وظیفه به صورت کامل در خصوص معافیت ها و کسری خدمت ها و ... پرداخته ایم و امیدوار هستیم که این مقاله هم مورد توجه شما همراهان و عزیزان سرباز قرار گیرد در صورت داشتن سوالات بیشتر میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با 
تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

 

معافیت دانش‌آموزی

ماده 31: دانش‌آموزان مدارس و دانشجویان مراکز آموزش عالی وابسته به وزارت آموزش و پرورش یا مورد تأیید آن وزارت و دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی یا غیردولتی داخلی و خارجی مورد تأیید وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و طلاب حوزه‌های علمیه که در حین تحصیل به سن مشمولیت رسیده و یا می‌رسند، تا زمانیکه به تحصیلات خود ادامه می‌دهند، از اعزام به خدمت دوره ضرورت معاف هستند.

ماده 33: صدور معافیت تحصیلی دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی، موکول به ارائه گواهی اشتغال به تحصیل آنها از طریق مراجع ذی‌ربط و مدت اعتبار آن تا یک سال پس از صدور گواهی پایان تحصیلات در هر مقطع است.

تبصره 1: حداکثر معافیت تحصیلی برای دانش‌آموزان تا سن بیست سال تمام و در هر یک از مقاطع تحصیلی کاردانی دو و نیم سال، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسیارشد ناپیوسته سه سال، کارشناسی پیوسته پنج سال و کارشناسی‌ارشد پیوسته 6 سال، دکتری پزشکی پیوسته هشت سال و دکتری تخصصی 6 سال است.

ماده 34: دانش‌آموزان و دانشجویان و طلاب علوم دینی مشمول، در صورت ترک تحصیل، اخراج، انصراف یا فراغت از تحصیل، باید برای خدمت دوره ضرورت خود را معرفی کنند، مقامات مسئول مکلفند صورت اسامی این قبیل مشمولان را با ذکر مشخصات کامل، نشانی و رشته تحصیلی به طور انفرادی، بدون تأخیر به سازمان محل ارسال کنند.

تبصره 1: مهلت معرفی مشمولان مذکور حداکثر یک سال پس از تاریخ انصراف، ترک تحصیل و اخراج و فراغت از تحصیل است.

تبصره 2: متخلفان از اجراء این ماده برای بار نخست به توبیخ کتبی و درج در پرونده و برای بار دوم علاوه بر توبیخ کتبی به یک ماه انفصال از خدمت و برای بار سوم به دو ماه انفصال از خدمت محکوم می‌شوند.

 

 

 

معافیت دانشجویی

ماده 31: دانش‌آموزان مدارس و دانشجویان مراکز آموزش عالی وابسته به وزارت آموزش و پرورش یا مورد تأیید آن وزارت و دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی یا غیردولتی داخلی و خارجی مورد تأیید وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و طلاب حوزه‌های علمیه که در حین تحصیل به سن مشمولیت رسیده و یا می‌رسند، تا زمانیکه به تحصیلات خود ادامه می‌دهند، از اعزام به خدمت دوره ضرورت معاف هستند.

ماده 33: صدور معافیت تحصیلی دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی، موکول به ارائه گواهی اشتغال به تحصیل آنها از طریق مراجع ذی‌ربط و مدت اعتبار آن تا یک سال پس از صدور گواهی پایان تحصیلات در هر مقطع است.

تبصره 1: حداکثر معافیت تحصیلی برای دانش‌آموزان تا سن بیست سال تمام و در هر یک از مقاطع تحصیلی کاردانی دو و نیم سال، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسیارشد ناپیوسته سه سال، کارشناسی پیوسته پنج سال و کارشناسی‌ارشد پیوسته 6 سال، دکتری پزشکی پیوسته هشت سال و دکتری تخصصی 6 سال است.

تبصره 2: در مواقع ضروری با تشخیص و اعلام کمیسیون موارد خاص دانشگاه‌های مربوط حداکثر یک سال به مدت فوق اضافه می‌شود.

ماده 34: دانش‌آموزان و دانشجویان و طلاب علوم دینی مشمول، در صورت ترک تحصیل، اخراج، انصراف یا فراغت از تحصیل، باید برای خدمت دوره ضرورت خود را معرفی کنند، مقامات مسئول مکلفند صورت اسامی این قبیل مشمولان را با ذکر مشخصات کامل، نشانی و رشته تحصیلی به طور انفرادی، بدون تأخیر به سازمان محل ارسال کنند.

تبصره 1: مهلت معرفی مشمولان مذکور حداکثر یک سال پس از تاریخ انصراف، ترک تحصیل و اخراج و فراغت از تحصیل است.

تبصره 2: متخلفان از اجراء این ماده برای بار نخست به توبیخ کتبی و درج در پرونده و برای بار دوم علاوه بر توبیخ کتبی به یک ماه انفصال از خدمت و برای بار سوم به دو ماه انفصال از خدمت محکوم می‌شوند.




معافیت از رزم

در خصوص معافیت از رزم اشاره دارد: مشمولانی که دچار بیماری، نقص عضو و یا اختلال روانی جزئی هستند، با در نظر گرفتن میزان تحصیلات آنان و به تشخیص شورای پزشکی وظیفه عمومی، قادر به انجام خدمت دوره ضرورت در امور غیررزمی تشخیص داده شده و معاف از رزم می شوند.
 
مشمولانی که به علت ابتلا به بیماری، موقتاً قادر به انجام خدمت دوره ضرورت نمی باشند به منظور درمان، به تشخیص شورای پزشکی وظیفه عمومی، حداکثر به مدت یکسال معافیت موقت پزشکی به آنان داده خواهد شد و پس از این مهلت مقرر، به مدت یک ماه مهلت داشته تا مجددا برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود به وظیفه عمومی مراجعه کنند.همچنین مشمولانی که دچار بیماری، نقص عضو و یا اختلال روانی غیر قابل درمان هستند و به طور دائم، قادر به انجام خدمت دوره ضرورت در امور رزمی یا غیر رزمی نیستند، معاف دائم پزشکی می شوند.


 

 

تعویض کارت پایان خدمت

-تعویض کارت پایان خدمت عادی به هوشمند برای آن دسته از کسانی است که از تاریخ ۰۱-۰۱-۱۳۶۰ (یکم فروردین ۱۳۶۰) به بعد خدمت آنان به اتمام رسیده است.کسانی که کارت خود را مفقود کرده و یا غیر قابل استفاده باشد باید برای دریافت کارت مراحل مربوط به صدور کارت المثنی را طی کنند. (مشاهده

 

 

 

مدارک مورد نیاز جهت صدور کارت معافیت المثنی)

-ثبت و درخواست تعویض کارت پایان خدمت برای کارکنان نیرو‌های مسلح که از خدمت رها شده‌اند (بازنشسته، بازخرید، مستعفی، اخراجی و پایان خدمت) در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + ۱۰) انجام می‌شود و کارکنان نیرو‌های مسلح که هنوز شاغل بوده و در حال خدمت هستند باید به یگان خدمتی خود مراجعه کنند.

 

 

مدارک لازم


اصل و تصویر پشت و رو کارت ملی.
اصل شناسنامه عکسدار به همراه تصویر صفحه اول و توضیحات.
دو (۲) قطعه عکس ۴×۳ صرفاً رنگی فقط با زمینه سفید و تمام رخ، مطابق با شئونات اسلامی فاقد زیور آلات، کراوات یا هرگونه پیرایش مو و محاسن.
اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی مربوطه. (در صورتی که وضعیت تحصیلی به نسبت به گذشته تغییر کرده باشد)
اصل کارت معافیت یا پایان خدمت قبلی که دارای مهر طلاکوب بوده، شماره سریال آن مشخص و با اطلاعات ارائه شده از سوی متقاضی مطابقت داشته باشد.
نرخ این خدمت در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی با احتساب هزینه پستی و پیامک مبلغ 250 هزار و 600 ریال (بیست و پنج هزار و شصت تومان) است که از طریق دستگاه‌های کارت خوان موجود در دفاتر دریافت می‌شود.
فقط برای متقاضیان تعویض کارت پایان خدمت

 


منبع: کارت معافیت موقت



دنیای اطلاعات در خصوص سربازی 👇🏻

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری --دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی

  • nezamevazifee nezamevazifee
  • ۰
  • ۰

 کارت معافیت موقت


در این مقاله در خصوص معافیت ها از جمله معافیت های منوقت نوشته ایم و به صورت کلی به معافیت ها پرداخته ایم و انواع ان را برای شما مشمولان عزیز توضیح داده ایم اینکه برای گرفتن کارت معافیت موقت از چه طریقی باید اقدام نمایید توجه داشته باشید که در سایت نظام وظیفه به صورت کامل در خصوص معافیت ها و کسری خدمت ها و ... پرداخته ایم و امیدوار هستیم که این مقاله هم مورد توجه شما همراهان و عزیزان سرباز قرار گیرد در صورت داشتن سوالات بیشتر میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با
تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

 

معافیت دانش‌آموزی

ماده 31: دانش‌آموزان مدارس و دانشجویان مراکز آموزش عالی وابسته به وزارت آموزش و پرورش یا مورد تأیید آن وزارت و دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی یا غیردولتی داخلی و خارجی مورد تأیید وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و طلاب حوزه‌های علمیه که در حین تحصیل به سن مشمولیت رسیده و یا می‌رسند، تا زمانیکه به تحصیلات خود ادامه می‌دهند، از اعزام به خدمت دوره ضرورت معاف هستند.

ماده 33: صدور معافیت تحصیلی دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی، موکول به ارائه گواهی اشتغال به تحصیل آنها از طریق مراجع ذی‌ربط و مدت اعتبار آن تا یک سال پس از صدور گواهی پایان تحصیلات در هر مقطع است.

تبصره 1: حداکثر معافیت تحصیلی برای دانش‌آموزان تا سن بیست سال تمام و در هر یک از مقاطع تحصیلی کاردانی دو و نیم سال، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسیارشد ناپیوسته سه سال، کارشناسی پیوسته پنج سال و کارشناسی‌ارشد پیوسته 6 سال، دکتری پزشکی پیوسته هشت سال و دکتری تخصصی 6 سال است.

ماده 34: دانش‌آموزان و دانشجویان و طلاب علوم دینی مشمول، در صورت ترک تحصیل، اخراج، انصراف یا فراغت از تحصیل، باید برای خدمت دوره ضرورت خود را معرفی کنند، مقامات مسئول مکلفند صورت اسامی این قبیل مشمولان را با ذکر مشخصات کامل، نشانی و رشته تحصیلی به طور انفرادی، بدون تأخیر به سازمان محل ارسال کنند.

تبصره 1: مهلت معرفی مشمولان مذکور حداکثر یک سال پس از تاریخ انصراف، ترک تحصیل و اخراج و فراغت از تحصیل است.

تبصره 2: متخلفان از اجراء این ماده برای بار نخست به توبیخ کتبی و درج در پرونده و برای بار دوم علاوه بر توبیخ کتبی به یک ماه انفصال از خدمت و برای بار سوم به دو ماه انفصال از خدمت محکوم می‌شوند.

 

 

 

معافیت دانشجویی

ماده 31: دانش‌آموزان مدارس و دانشجویان مراکز آموزش عالی وابسته به وزارت آموزش و پرورش یا مورد تأیید آن وزارت و دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی یا غیردولتی داخلی و خارجی مورد تأیید وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و طلاب حوزه‌های علمیه که در حین تحصیل به سن مشمولیت رسیده و یا می‌رسند، تا زمانیکه به تحصیلات خود ادامه می‌دهند، از اعزام به خدمت دوره ضرورت معاف هستند.

ماده 33: صدور معافیت تحصیلی دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی، موکول به ارائه گواهی اشتغال به تحصیل آنها از طریق مراجع ذی‌ربط و مدت اعتبار آن تا یک سال پس از صدور گواهی پایان تحصیلات در هر مقطع است.

تبصره 1: حداکثر معافیت تحصیلی برای دانش‌آموزان تا سن بیست سال تمام و در هر یک از مقاطع تحصیلی کاردانی دو و نیم سال، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسیارشد ناپیوسته سه سال، کارشناسی پیوسته پنج سال و کارشناسی‌ارشد پیوسته 6 سال، دکتری پزشکی پیوسته هشت سال و دکتری تخصصی 6 سال است.

تبصره 2: در مواقع ضروری با تشخیص و اعلام کمیسیون موارد خاص دانشگاه‌های مربوط حداکثر یک سال به مدت فوق اضافه می‌شود.

ماده 34: دانش‌آموزان و دانشجویان و طلاب علوم دینی مشمول، در صورت ترک تحصیل، اخراج، انصراف یا فراغت از تحصیل، باید برای خدمت دوره ضرورت خود را معرفی کنند، مقامات مسئول مکلفند صورت اسامی این قبیل مشمولان را با ذکر مشخصات کامل، نشانی و رشته تحصیلی به طور انفرادی، بدون تأخیر به سازمان محل ارسال کنند.

تبصره 1: مهلت معرفی مشمولان مذکور حداکثر یک سال پس از تاریخ انصراف، ترک تحصیل و اخراج و فراغت از تحصیل است.

تبصره 2: متخلفان از اجراء این ماده برای بار نخست به توبیخ کتبی و درج در پرونده و برای بار دوم علاوه بر توبیخ کتبی به یک ماه انفصال از خدمت و برای بار سوم به دو ماه انفصال از خدمت محکوم می‌شوند.




معافیت از رزم

در خصوص معافیت از رزم اشاره دارد: مشمولانی که دچار بیماری، نقص عضو و یا اختلال روانی جزئی هستند، با در نظر گرفتن میزان تحصیلات آنان و به تشخیص شورای پزشکی وظیفه عمومی، قادر به انجام خدمت دوره ضرورت در امور غیررزمی تشخیص داده شده و معاف از رزم می شوند.
 
مشمولانی که به علت ابتلا به بیماری، موقتاً قادر به انجام خدمت دوره ضرورت نمی باشند به منظور درمان، به تشخیص شورای پزشکی وظیفه عمومی، حداکثر به مدت یکسال معافیت موقت پزشکی به آنان داده خواهد شد و پس از این مهلت مقرر، به مدت یک ماه مهلت داشته تا مجددا برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود به وظیفه عمومی مراجعه کنند.همچنین مشمولانی که دچار بیماری، نقص عضو و یا اختلال روانی غیر قابل درمان هستند و به طور دائم، قادر به انجام خدمت دوره ضرورت در امور رزمی یا غیر رزمی نیستند، معاف دائم پزشکی می شوند.


 

 

تعویض کارت پایان خدمت

-تعویض کارت پایان خدمت عادی به هوشمند برای آن دسته از کسانی است که از تاریخ ۰۱-۰۱-۱۳۶۰ (یکم فروردین ۱۳۶۰) به بعد خدمت آنان به اتمام رسیده است.کسانی که کارت خود را مفقود کرده و یا غیر قابل استفاده باشد باید برای دریافت کارت مراحل مربوط به صدور کارت المثنی را طی کنند. (مشاهده

 

 

 

مدارک مورد نیاز جهت صدور کارت معافیت المثنی)

-ثبت و درخواست تعویض کارت پایان خدمت برای کارکنان نیرو‌های مسلح که از خدمت رها شده‌اند (بازنشسته، بازخرید، مستعفی، اخراجی و پایان خدمت) در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + ۱۰) انجام می‌شود و کارکنان نیرو‌های مسلح که هنوز شاغل بوده و در حال خدمت هستند باید به یگان خدمتی خود مراجعه کنند.

 

 

مدارک لازم


اصل و تصویر پشت و رو کارت ملی.
اصل شناسنامه عکسدار به همراه تصویر صفحه اول و توضیحات.
دو (۲) قطعه عکس ۴×۳ صرفاً رنگی فقط با زمینه سفید و تمام رخ، مطابق با شئونات اسلامی فاقد زیور آلات، کراوات یا هرگونه پیرایش مو و محاسن.
اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی مربوطه. (در صورتی که وضعیت تحصیلی به نسبت به گذشته تغییر کرده باشد)
اصل کارت معافیت یا پایان خدمت قبلی که دارای مهر طلاکوب بوده، شماره سریال آن مشخص و با اطلاعات ارائه شده از سوی متقاضی مطابقت داشته باشد.
نرخ این خدمت در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی با احتساب هزینه پستی و پیامک مبلغ 250 هزار و 600 ریال (بیست و پنج هزار و شصت تومان) است که از طریق دستگاه‌های کارت خوان موجود در دفاتر دریافت می‌شود.
فقط برای متقاضیان تعویض کارت پایان خدمت

 


منبع: کارت معافیت موقت



دنیای اطلاعات در خصوص سربازی 👇🏻

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری --دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی

  • nezamevazifee nezamevazifee
  • ۰
  • ۰

آیا میشود زودتر به سربازی رفت؟


در بین اکثریت اقایون که تمایلی به رفتن سربازی ندارند در این میان هستند کسانی که میخواهند زودتر به خدمت سربازی بروند شاید یکی از دلایل  انها روشن شدن تکلیف زندگی و سهل شدن ادامه مسیرشان باشد لذا به دنبال راه هایی هستند برای اقدام زودتر به همین دلیل در این مقاله توضیحاتی در خصوص اینکه چگونه میشود زودتر به سربازی رفت؟ و اینکه اصلا میشه زودتر هم رفت یا خیر؟ داده ایم و امیدواریم مورد تایید شما  مشمولان گرامی قرار گیرد در صورت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس گرفته و از راهنمایی مشاوران متخصص نظام وظیفه در مرکز سامانه صدای مشاور بهره مند شوید.

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با 
تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

متقاضیان سربازی اگر بخواهند زودتر اعزام می شوند

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا از کاهش انتظار مشمولان برای اعزام به خدمت دوره ضرورت خبر داد.

در پی اعلام آمادگی و درخواست‌های متعدد مشمولان خدمت وظیفه عمومی برای اعزام به‌خدمت دوره ضرورت، سازمان وظیفه عمومی ناجا در راستای کاهش مدت انتظار اعزام به خدمت مشمولان، با مهیا کردن شرایط لازم و ایجاد افزایش در ظرفیت پذیرش مشمولان در مراکز آموزش نیروهای مسلح به آن دسته از مشمولانی که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه سال 91 و به بعد هستند و متقاضی اعزام زودتر از موعد مقررند، اجازه داده زودتر از موعد ابلاغ نشده و در زمان دلخواه خود به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند. 


 

 

درخواست تعجیل تاریخ اعزام به خدمت

رسیدگی به درخواست های مربوط به تعجیل تاریخ اعزام به خدمت در ماه های مذکور امکان پذیر نیست و از مشمولان تقاضا می شود به منظور درخواست تعجیل تاریخ اعزام به خدمت به دفاترخدمات الکترونیک انتظامی(پلیس +10) مراجعه نکنند.وی درخصوص امکان تمدید تاریخ اعزام به خدمت افزود : مشمولان غیر غایب تمامی مقاطع تحصیلی که دارای برگ آماده به خدمت هستند، می توانند برای ثبت درخواست تمدید تاریخ اعزام به خدمت از طریق دفاتر پلیس+10 اقدام کنند.





همچنین مشمولان لیسانس و بالاتر هم که اول ماه‌های زوج اعزام می‌شوند چنانچه درخواست تمدید یا تعجیل برای اعزام کنند درخواست آن‌ها به مدت دو ماه تمدید یا تعجیل می‌شود و می‌توانند دو ماه زودتر یا دیرتر به خدمت اعزام شوند.وی در خصوص وضعیت مشمولانی که از دانشگاه فارغ‌التحصیل اخراج شده یا انصراف می‌دهند نیز توضیح داد: این افراد از زمان فارغ‌التحصیلی، اخراج یا انصراف یک سال مهلت دارند که برای اعزام به خدمت مقدس نظام وظیفه خود را معرفی کنند و مراحل ثبت نام در پلیس+10 را انجام دهند در صورتی که پس از مهلت قانونی اقدامی صورت ندهند مشمول غایب محسوب شده و از سه ماه تا شش ماه اضافه خدمت برای آنان در نظر گرفته می‌شود.

معاون وظیفه عمومی استان اصفهان از عدم تغییر مبلغ جریمه مشمولان 8 سال غایب به بالا خبر داد و گفت: کسانی که بیش از 8 سال غیبت دارند بر اساس مبالغی که پیش از این اعلام شده تا آخر سال مهلت دارند که به پلیس+10 مراجعه و ثبت نام کنند.

 

 

 

تعیین تکلیف سربازی برای اعزام

کمالی با بیان اینکه بهتر است مشمولان در همان آغاز مهلت یکساله برای تعیین تکلیف سربازی اقدام کنند، به ایسنا گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده اگر مشمولان در همان ابتدای مهلت یک ساله برگ اعزام خود را دریافت کنند می توانند زمان اعزام خود را در طول سال خودشان تعیین کنند.رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به مزایای این اقدام گفت: این کار چند حسن دارد به عنوان مثال اگر فردی قصد شرکت در مراسم اربعین در عراق را داشته باشد می تواند به راحتی مجوز خروج از کشور را دریافت کند، همچنین می توانند به راحتی برای دریافت کسر خدمت سربازی پروژه تحقیقاتی انتخاب کند.

کمالی ادامه داد: همچنین مشمولان می توانند برای دریافت امریه نیز در همین مدت اقدام کرد و تا زمان اعزام به سربازی نیز بدون دغدغه می  توانند برای شرکت در کنکور بعدی خودشان را اماده کنند.به گفته وی همچنین آن دسته از افرادی که تقاضای معافیت از سربازی دارند هم می توانند سر فرصت تقاضای خود را ثبت کرده و بدون آنکه وارد غیبت شوند، به آن رسیدگی شود.

 

 


مشمولان غایب برای خرید خدمت سربازی چقدر باید هزینه کنند؟


طبق گفته سردار کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا، افراد متأهل از ۵ درصد و افراد دارای فرزند نیز به ازای هر فرزند از ۵ درصد تخفیف جریمه غیبت از سربازی برخوردار هستند.همچنین برای اعمال تخفیف در مبالغ تعیین شده برای مشمولان غایب متاهل، ملاک محاسبه دارا بودن همسر دائم و فرزندان قانونی خواهند بود.


در مورد احتمال تبدیل خدمت سربازی به شغل می گوید:  سربازی در کشور ما کاملا موضوعش با سایر کشورها متفاوت است ، در خارج از کشور موضوعات مختلف و تعبیر متفاوتی از آن بیان می شود ، برخی جاها مادی است و برخی هم البته معنوی است و در خیلی از کشورها قداستی که برای سربازی قائلند بسیار بالاست.






افزایش یکباره خدمت سربازی

وی همچنین افزایش یکباره خدمت سربازی در سال گذشته را رد می کند و می گوید: مدت زمان سربازی کاهش پیدا کرده و افزایش نیافته است، در قانون آنچه آمده 24 ماه است منتها با اقداماتی که انجام شد به 21 ماه کاهش پیدا کرد.

سردار کریمی تحلیل رسانه های بیگانه که «افزایش زمان خدمت را به دلیل احتمال وقوع جنگ می دانند» را رد کرده و می گوید: این مسائل، بستگی به نیاز کشور است، اوایل انقلاب ، مدت زمان خدمت یک سال بود و همیشه کم و زیاد شده ، شما یک دوره 30 ساله را در نظر بگیرید ، نیروهای مسلح که سرباز تامین می کند با در نظر گرفتن این نیازمندی ها و مواردی که وجود دارد میزان خدمت را کنترل می کند و از این طریق این موارد تنظیم و بر اساس نیاز ،  قانون وضع و اعلام عمومی می گردد.






منبع:آیا میشود زودتر به سربازی رفت؟


دنیای اطلاعات در خصوص سربازی 👇🏻

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری --دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی

  • nezamevazifee nezamevazifee
  • ۰
  • ۰

آیا میشود زودتر به سربازی رفت؟


در بین اکثریت اقایون که تمایلی به رفتن سربازی ندارند در این میان هستند کسانی که میخواهند زودتر به خدمت سربازی بروند شاید یکی از دلایل  انها روشن شدن تکلیف زندگی و سهل شدن ادامه مسیرشان باشد لذا به دنبال راه هایی هستند برای اقدام زودتر به همین دلیل در این مقاله توضیحاتی در خصوص اینکه چگونه میشود زودتر به سربازی رفت؟ و اینکه اصلا میشه زودتر هم رفت یا خیر؟ داده ایم و امیدواریم مورد تایید شما  مشمولان گرامی قرار گیرد در صورت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس گرفته و از راهنمایی مشاوران متخصص نظام وظیفه در مرکز سامانه صدای مشاور بهره مند شوید.

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با 
تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

متقاضیان سربازی اگر بخواهند زودتر اعزام می شوند

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا از کاهش انتظار مشمولان برای اعزام به خدمت دوره ضرورت خبر داد.

در پی اعلام آمادگی و درخواست‌های متعدد مشمولان خدمت وظیفه عمومی برای اعزام به‌خدمت دوره ضرورت، سازمان وظیفه عمومی ناجا در راستای کاهش مدت انتظار اعزام به خدمت مشمولان، با مهیا کردن شرایط لازم و ایجاد افزایش در ظرفیت پذیرش مشمولان در مراکز آموزش نیروهای مسلح به آن دسته از مشمولانی که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه سال 91 و به بعد هستند و متقاضی اعزام زودتر از موعد مقررند، اجازه داده زودتر از موعد ابلاغ نشده و در زمان دلخواه خود به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند. 


 

 

درخواست تعجیل تاریخ اعزام به خدمت

رسیدگی به درخواست های مربوط به تعجیل تاریخ اعزام به خدمت در ماه های مذکور امکان پذیر نیست و از مشمولان تقاضا می شود به منظور درخواست تعجیل تاریخ اعزام به خدمت به دفاترخدمات الکترونیک انتظامی(پلیس +10) مراجعه نکنند.وی درخصوص امکان تمدید تاریخ اعزام به خدمت افزود : مشمولان غیر غایب تمامی مقاطع تحصیلی که دارای برگ آماده به خدمت هستند، می توانند برای ثبت درخواست تمدید تاریخ اعزام به خدمت از طریق دفاتر پلیس+10 اقدام کنند.





همچنین مشمولان لیسانس و بالاتر هم که اول ماه‌های زوج اعزام می‌شوند چنانچه درخواست تمدید یا تعجیل برای اعزام کنند درخواست آن‌ها به مدت دو ماه تمدید یا تعجیل می‌شود و می‌توانند دو ماه زودتر یا دیرتر به خدمت اعزام شوند.وی در خصوص وضعیت مشمولانی که از دانشگاه فارغ‌التحصیل اخراج شده یا انصراف می‌دهند نیز توضیح داد: این افراد از زمان فارغ‌التحصیلی، اخراج یا انصراف یک سال مهلت دارند که برای اعزام به خدمت مقدس نظام وظیفه خود را معرفی کنند و مراحل ثبت نام در پلیس+10 را انجام دهند در صورتی که پس از مهلت قانونی اقدامی صورت ندهند مشمول غایب محسوب شده و از سه ماه تا شش ماه اضافه خدمت برای آنان در نظر گرفته می‌شود.

معاون وظیفه عمومی استان اصفهان از عدم تغییر مبلغ جریمه مشمولان 8 سال غایب به بالا خبر داد و گفت: کسانی که بیش از 8 سال غیبت دارند بر اساس مبالغی که پیش از این اعلام شده تا آخر سال مهلت دارند که به پلیس+10 مراجعه و ثبت نام کنند.

 

 

 

تعیین تکلیف سربازی برای اعزام

کمالی با بیان اینکه بهتر است مشمولان در همان آغاز مهلت یکساله برای تعیین تکلیف سربازی اقدام کنند، به ایسنا گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده اگر مشمولان در همان ابتدای مهلت یک ساله برگ اعزام خود را دریافت کنند می توانند زمان اعزام خود را در طول سال خودشان تعیین کنند.رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به مزایای این اقدام گفت: این کار چند حسن دارد به عنوان مثال اگر فردی قصد شرکت در مراسم اربعین در عراق را داشته باشد می تواند به راحتی مجوز خروج از کشور را دریافت کند، همچنین می توانند به راحتی برای دریافت کسر خدمت سربازی پروژه تحقیقاتی انتخاب کند.

کمالی ادامه داد: همچنین مشمولان می توانند برای دریافت امریه نیز در همین مدت اقدام کرد و تا زمان اعزام به سربازی نیز بدون دغدغه می  توانند برای شرکت در کنکور بعدی خودشان را اماده کنند.به گفته وی همچنین آن دسته از افرادی که تقاضای معافیت از سربازی دارند هم می توانند سر فرصت تقاضای خود را ثبت کرده و بدون آنکه وارد غیبت شوند، به آن رسیدگی شود.

 

 


مشمولان غایب برای خرید خدمت سربازی چقدر باید هزینه کنند؟


طبق گفته سردار کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا، افراد متأهل از ۵ درصد و افراد دارای فرزند نیز به ازای هر فرزند از ۵ درصد تخفیف جریمه غیبت از سربازی برخوردار هستند.همچنین برای اعمال تخفیف در مبالغ تعیین شده برای مشمولان غایب متاهل، ملاک محاسبه دارا بودن همسر دائم و فرزندان قانونی خواهند بود.


در مورد احتمال تبدیل خدمت سربازی به شغل می گوید:  سربازی در کشور ما کاملا موضوعش با سایر کشورها متفاوت است ، در خارج از کشور موضوعات مختلف و تعبیر متفاوتی از آن بیان می شود ، برخی جاها مادی است و برخی هم البته معنوی است و در خیلی از کشورها قداستی که برای سربازی قائلند بسیار بالاست.






افزایش یکباره خدمت سربازی

وی همچنین افزایش یکباره خدمت سربازی در سال گذشته را رد می کند و می گوید: مدت زمان سربازی کاهش پیدا کرده و افزایش نیافته است، در قانون آنچه آمده 24 ماه است منتها با اقداماتی که انجام شد به 21 ماه کاهش پیدا کرد.

سردار کریمی تحلیل رسانه های بیگانه که «افزایش زمان خدمت را به دلیل احتمال وقوع جنگ می دانند» را رد کرده و می گوید: این مسائل، بستگی به نیاز کشور است، اوایل انقلاب ، مدت زمان خدمت یک سال بود و همیشه کم و زیاد شده ، شما یک دوره 30 ساله را در نظر بگیرید ، نیروهای مسلح که سرباز تامین می کند با در نظر گرفتن این نیازمندی ها و مواردی که وجود دارد میزان خدمت را کنترل می کند و از این طریق این موارد تنظیم و بر اساس نیاز ،  قانون وضع و اعلام عمومی می گردد.






منبع:آیا میشود زودتر به سربازی رفت؟


دنیای اطلاعات در خصوص سربازی 👇🏻

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری --دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی

  • nezamevazifee nezamevazifee
  • ۰
  • ۰

سایت امور ایثارگران نیروی انتظامی


برابر اطلاع واصله و مراجعات مکرر رزمندگان دوران دفاع مقدس، ارتش جمهوری اسلامی ایران برای رزمندگان خود در دوران دفاع مقدس که به هر نحو اعم از سربازی یا به صورت کادر خدمت می نموده اند، اقدام به صدور کارت ایثارگری نموده که این موضوع مرکز امور ایثارگران را برآن داشت طی چندین فقره نامه موضوع را از مدیریت مستقل امور ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح پیگیری نماید، که در نهایت مدیریت مذکور اعلام نمودند «آیین نامه صدور کارت ایثارگری از سوی معاونت نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح در دست بررسی می باشد» لذا قبل از تصویب و ابلاغ آن کارتی تحت عنوان کارت ایثارگری مبنا و اعتباری ندارد.

با پیگیری های مکرر، در نهایت از ابتدای سال 1392 پیش نویس سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان موضوع بند «ی» ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران از سوی ستادکل نیروهای مسلح تدوین و نظرات تخصصی مرکز امور ایثارگران ناجا و سایر رده ها نیز اعلام گردید. لازم به ذکر است در متن این پیش نویس تأکید فراوانی در خصوص صدور کارت ایثارگری و واگذاری امتیازات لازم شده است.عزیزان همراه در این مقاله میخواهیم در خصوص

اعمال سهمیه پنج درصد ایثارگران در آزمون سراسری

تحول و تعالی راهبردی ایثارگران

ایثارگرانی که در سامانه ثبت نام نکرده اند

 

 

مطالبی گردآوری نماییم و امیدوار هستیم که این مطالب مورد توجه و رضایت همگی شما همراهان قرار گیرد لذا در صورت دریافت راهنمایی بیشتر میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید ...

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

 

اعمال سهمیه پنج درصد ایثارگران در آزمون سراسری

اداره کل آموزش بنیاد در اطلاعیه ای به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اجرای ماده 90 قانون برنامه ششم توسعه (اعطای سهمیه ورود به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی همسر و فرزندان جانبازان زیر 25% ) اعلام کرد: کلیه داوطلبان مشمول قانون برنامه ششم توسعه به ویژه همسر و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد که متقاضی استفاده از سهمیه در آزمون سراسری سال 98 هستند از 18 لغایت 21 خردادماه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و براساس مندرجات اطلاعیه آن سازمان که به این منظور منتشر خواهد شد نسبت به علامت گذاری و تکمیل فرم مربوط اقدام کنند.


اداره کل آموزش در ادامه این اطلاعیه به فرزندان و همسران جانبازان زیر 25 درصد تاکید کرده است: داوطلبان واجد شرایط (با دردست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی) از تاریخ اشاره شده فوق، ضمن مراجعه به بنیاد محل پرونده، از ثبت اطلاعات شناسنامه ای خود در سیستم سجایای بنیاد اطمینان حاصل نموده و در صورت مغایرت یا عدم وجود اطلاعات سجلی از جمله نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، کدملی و....، نسبت به پیگیری و اصلاح یا ثبت اطلاعات فردی توسط بنیاد استان در سیستم سجایا اقدام نمایند.



سامانه ایثارگران و مدیریت انتظارات ناجا مشتمل بر سامانه های احراز و تشکیل پرونده، خدمات، ایثاریاران و گزارش گیری فرماندهی راه اندازی می شود.با بهره گیری از ظرفیت های موجود و فناوری های پیشرفته، اقدامات مناسبی برای ایجاد سامانه های لازم، بهینه سازی ارتباطات، همبستگی ها و پاسخگویی به نیازمندی های ایثارگران ناجا و همچنین خانواده های آنها فراهم شده و در دست اقدام است تا در حد مقدورات به رفع مشکلات آنها بپردازیم.

 

 

 

تحول و تعالی راهبردی ایثارگران

نگاه همه جانبه و کلان ناجا به ایثارگران در تحول و تعالی ملموس و در دو حوزه ارتقای منزلت و معیشت خواهد بود که ترسیم نمایی از آینده مطلوب همزمان با طرح فازبندی و اجرای نظام جامع ساماندهی خدمات رسانی به ایثارگران ناجا در تمام سطوح ایثارگری از طریق تدوین و ابلاغ دستورالعمل های لازم و برگزاری گردهمایی و کارگاه آموزشی برای رسیدن به اهداف، تبیین و اجرایی خواهد شد.

معینی افزود: رویکرد مدیریت جهادی برای عبور از تنگناهای موجود فرهنگی بویژه اقتصادی و دستیابی به تعالی در جامعه از طریق خودسازی، هدایت به موقع،  مشارکت پذیری و حماسه آفرینی امکانپذیر است که اکثر این ویژگی ها در جامعه ایثارگری یافت می شود.وی ادامه داد: شالوده اصلی طرح توانمندسازی و ارتقای سطح ایثارگران و خانواده های آنها از طریق شناخت های اجتماعی و سازمان یافته، برطرف کردن نیازهای تربیتی و آموزشی با بهره گیری از متون فنی و حرفه ای برای دستیابی به ارزش ها و توانمندی های همه جانبه صورت می گیرد. 


 

 

ایثارگرانی که در سامانه ثبت نام نکرده اند

 سایر ایثارگران معزز که تاکنون در سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند، باید یک بار به اداره ارتباطات و مراجعات (هاتف) بنیاد شهید و امور ایثارگران محل دارای پرونده مراجعه کنند و پس از ثبت‌نام و دریافت نام کاربری و رمز عبور در سامانه خدمات الکترونیک، درخواست دریافت کارت ایثارگری را ثبت کنند. پیش‌بینی می‌شود بیش از 633 هزار نفر از ایثارگران شامل خانواده معظم شهدا، آزادگان و جانبازان بالای 25 درصد در اجرای این طرح کارت جدید ایثارگری را دریافت کنند.





به منظور فراهم کردن زمینه استفاده کلیه فرزندان ایثارگران از تسهیلات کسر خدمت، بنا به توافق به عمل آمده میان مجلس شورای اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح، به ازای هر درصد جانبازی، هر ماه اسارت و هر ماه رزمندگی 12 روز کسر خدمت به فرزندان ایثارگران تعلق می گیرد که ضوابط اجرایی این مقررات به نیروهای مسلح ابلاغ شده است. وی درباره فرآیند انجام کار افزود:فرآیند اخذ گواهی و ثبت کسر خدمت برابر روال گذشته است. بدین ترتیب که رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دریافت گواهی مربوط باید به یگان های محل خدمت خود در نیروی زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان رزمنده هم به سپاه های استان های و سازمان بسیج مراجعه کنند.





منبع:سایت امور ایثارگران نیروی انتظامی

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری --دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی

  • nezamevazifee nezamevazifee
  • ۰
  • ۰

سایت امور ایثارگران نیروی انتظامی


برابر اطلاع واصله و مراجعات مکرر رزمندگان دوران دفاع مقدس، ارتش جمهوری اسلامی ایران برای رزمندگان خود در دوران دفاع مقدس که به هر نحو اعم از سربازی یا به صورت کادر خدمت می نموده اند، اقدام به صدور کارت ایثارگری نموده که این موضوع مرکز امور ایثارگران را برآن داشت طی چندین فقره نامه موضوع را از مدیریت مستقل امور ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح پیگیری نماید، که در نهایت مدیریت مذکور اعلام نمودند «آیین نامه صدور کارت ایثارگری از سوی معاونت نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح در دست بررسی می باشد» لذا قبل از تصویب و ابلاغ آن کارتی تحت عنوان کارت ایثارگری مبنا و اعتباری ندارد.

با پیگیری های مکرر، در نهایت از ابتدای سال 1392 پیش نویس سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان موضوع بند «ی» ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران از سوی ستادکل نیروهای مسلح تدوین و نظرات تخصصی مرکز امور ایثارگران ناجا و سایر رده ها نیز اعلام گردید. لازم به ذکر است در متن این پیش نویس تأکید فراوانی در خصوص صدور کارت ایثارگری و واگذاری امتیازات لازم شده است.عزیزان همراه در این مقاله میخواهیم در خصوص

اعمال سهمیه پنج درصد ایثارگران در آزمون سراسری

تحول و تعالی راهبردی ایثارگران

ایثارگرانی که در سامانه ثبت نام نکرده اند

 

 

مطالبی گردآوری نماییم و امیدوار هستیم که این مطالب مورد توجه و رضایت همگی شما همراهان قرار گیرد لذا در صورت دریافت راهنمایی بیشتر میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید ...

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

 

اعمال سهمیه پنج درصد ایثارگران در آزمون سراسری

اداره کل آموزش بنیاد در اطلاعیه ای به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اجرای ماده 90 قانون برنامه ششم توسعه (اعطای سهمیه ورود به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی همسر و فرزندان جانبازان زیر 25% ) اعلام کرد: کلیه داوطلبان مشمول قانون برنامه ششم توسعه به ویژه همسر و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد که متقاضی استفاده از سهمیه در آزمون سراسری سال 98 هستند از 18 لغایت 21 خردادماه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و براساس مندرجات اطلاعیه آن سازمان که به این منظور منتشر خواهد شد نسبت به علامت گذاری و تکمیل فرم مربوط اقدام کنند.


اداره کل آموزش در ادامه این اطلاعیه به فرزندان و همسران جانبازان زیر 25 درصد تاکید کرده است: داوطلبان واجد شرایط (با دردست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی) از تاریخ اشاره شده فوق، ضمن مراجعه به بنیاد محل پرونده، از ثبت اطلاعات شناسنامه ای خود در سیستم سجایای بنیاد اطمینان حاصل نموده و در صورت مغایرت یا عدم وجود اطلاعات سجلی از جمله نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، کدملی و....، نسبت به پیگیری و اصلاح یا ثبت اطلاعات فردی توسط بنیاد استان در سیستم سجایا اقدام نمایند.



سامانه ایثارگران و مدیریت انتظارات ناجا مشتمل بر سامانه های احراز و تشکیل پرونده، خدمات، ایثاریاران و گزارش گیری فرماندهی راه اندازی می شود.با بهره گیری از ظرفیت های موجود و فناوری های پیشرفته، اقدامات مناسبی برای ایجاد سامانه های لازم، بهینه سازی ارتباطات، همبستگی ها و پاسخگویی به نیازمندی های ایثارگران ناجا و همچنین خانواده های آنها فراهم شده و در دست اقدام است تا در حد مقدورات به رفع مشکلات آنها بپردازیم.

 

 

 

تحول و تعالی راهبردی ایثارگران

نگاه همه جانبه و کلان ناجا به ایثارگران در تحول و تعالی ملموس و در دو حوزه ارتقای منزلت و معیشت خواهد بود که ترسیم نمایی از آینده مطلوب همزمان با طرح فازبندی و اجرای نظام جامع ساماندهی خدمات رسانی به ایثارگران ناجا در تمام سطوح ایثارگری از طریق تدوین و ابلاغ دستورالعمل های لازم و برگزاری گردهمایی و کارگاه آموزشی برای رسیدن به اهداف، تبیین و اجرایی خواهد شد.

معینی افزود: رویکرد مدیریت جهادی برای عبور از تنگناهای موجود فرهنگی بویژه اقتصادی و دستیابی به تعالی در جامعه از طریق خودسازی، هدایت به موقع،  مشارکت پذیری و حماسه آفرینی امکانپذیر است که اکثر این ویژگی ها در جامعه ایثارگری یافت می شود.وی ادامه داد: شالوده اصلی طرح توانمندسازی و ارتقای سطح ایثارگران و خانواده های آنها از طریق شناخت های اجتماعی و سازمان یافته، برطرف کردن نیازهای تربیتی و آموزشی با بهره گیری از متون فنی و حرفه ای برای دستیابی به ارزش ها و توانمندی های همه جانبه صورت می گیرد. 


 

 

ایثارگرانی که در سامانه ثبت نام نکرده اند

 سایر ایثارگران معزز که تاکنون در سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند، باید یک بار به اداره ارتباطات و مراجعات (هاتف) بنیاد شهید و امور ایثارگران محل دارای پرونده مراجعه کنند و پس از ثبت‌نام و دریافت نام کاربری و رمز عبور در سامانه خدمات الکترونیک، درخواست دریافت کارت ایثارگری را ثبت کنند. پیش‌بینی می‌شود بیش از 633 هزار نفر از ایثارگران شامل خانواده معظم شهدا، آزادگان و جانبازان بالای 25 درصد در اجرای این طرح کارت جدید ایثارگری را دریافت کنند.





به منظور فراهم کردن زمینه استفاده کلیه فرزندان ایثارگران از تسهیلات کسر خدمت، بنا به توافق به عمل آمده میان مجلس شورای اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح، به ازای هر درصد جانبازی، هر ماه اسارت و هر ماه رزمندگی 12 روز کسر خدمت به فرزندان ایثارگران تعلق می گیرد که ضوابط اجرایی این مقررات به نیروهای مسلح ابلاغ شده است. وی درباره فرآیند انجام کار افزود:فرآیند اخذ گواهی و ثبت کسر خدمت برابر روال گذشته است. بدین ترتیب که رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دریافت گواهی مربوط باید به یگان های محل خدمت خود در نیروی زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان رزمنده هم به سپاه های استان های و سازمان بسیج مراجعه کنند.





منبع:سایت امور ایثارگران نیروی انتظامی

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری --دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی

  • nezamevazifee nezamevazifee
  • ۰
  • ۰

سایت امور ایثارگران نیروی انتظامی


برابر اطلاع واصله و مراجعات مکرر رزمندگان دوران دفاع مقدس، ارتش جمهوری اسلامی ایران برای رزمندگان خود در دوران دفاع مقدس که به هر نحو اعم از سربازی یا به صورت کادر خدمت می نموده اند، اقدام به صدور کارت ایثارگری نموده که این موضوع مرکز امور ایثارگران را برآن داشت طی چندین فقره نامه موضوع را از مدیریت مستقل امور ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح پیگیری نماید، که در نهایت مدیریت مذکور اعلام نمودند «آیین نامه صدور کارت ایثارگری از سوی معاونت نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح در دست بررسی می باشد» لذا قبل از تصویب و ابلاغ آن کارتی تحت عنوان کارت ایثارگری مبنا و اعتباری ندارد.

با پیگیری های مکرر، در نهایت از ابتدای سال 1392 پیش نویس سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان موضوع بند «ی» ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران از سوی ستادکل نیروهای مسلح تدوین و نظرات تخصصی مرکز امور ایثارگران ناجا و سایر رده ها نیز اعلام گردید. لازم به ذکر است در متن این پیش نویس تأکید فراوانی در خصوص صدور کارت ایثارگری و واگذاری امتیازات لازم شده است.عزیزان همراه در این مقاله میخواهیم در خصوص

اعمال سهمیه پنج درصد ایثارگران در آزمون سراسری

تحول و تعالی راهبردی ایثارگران

ایثارگرانی که در سامانه ثبت نام نکرده اند

 

 

مطالبی گردآوری نماییم و امیدوار هستیم که این مطالب مورد توجه و رضایت همگی شما همراهان قرار گیرد لذا در صورت دریافت راهنمایی بیشتر میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید ...

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

 

اعمال سهمیه پنج درصد ایثارگران در آزمون سراسری

اداره کل آموزش بنیاد در اطلاعیه ای به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اجرای ماده 90 قانون برنامه ششم توسعه (اعطای سهمیه ورود به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی همسر و فرزندان جانبازان زیر 25% ) اعلام کرد: کلیه داوطلبان مشمول قانون برنامه ششم توسعه به ویژه همسر و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد که متقاضی استفاده از سهمیه در آزمون سراسری سال 98 هستند از 18 لغایت 21 خردادماه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و براساس مندرجات اطلاعیه آن سازمان که به این منظور منتشر خواهد شد نسبت به علامت گذاری و تکمیل فرم مربوط اقدام کنند.


اداره کل آموزش در ادامه این اطلاعیه به فرزندان و همسران جانبازان زیر 25 درصد تاکید کرده است: داوطلبان واجد شرایط (با دردست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی) از تاریخ اشاره شده فوق، ضمن مراجعه به بنیاد محل پرونده، از ثبت اطلاعات شناسنامه ای خود در سیستم سجایای بنیاد اطمینان حاصل نموده و در صورت مغایرت یا عدم وجود اطلاعات سجلی از جمله نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، کدملی و....، نسبت به پیگیری و اصلاح یا ثبت اطلاعات فردی توسط بنیاد استان در سیستم سجایا اقدام نمایند.



سامانه ایثارگران و مدیریت انتظارات ناجا مشتمل بر سامانه های احراز و تشکیل پرونده، خدمات، ایثاریاران و گزارش گیری فرماندهی راه اندازی می شود.با بهره گیری از ظرفیت های موجود و فناوری های پیشرفته، اقدامات مناسبی برای ایجاد سامانه های لازم، بهینه سازی ارتباطات، همبستگی ها و پاسخگویی به نیازمندی های ایثارگران ناجا و همچنین خانواده های آنها فراهم شده و در دست اقدام است تا در حد مقدورات به رفع مشکلات آنها بپردازیم.

 

 

 

تحول و تعالی راهبردی ایثارگران

نگاه همه جانبه و کلان ناجا به ایثارگران در تحول و تعالی ملموس و در دو حوزه ارتقای منزلت و معیشت خواهد بود که ترسیم نمایی از آینده مطلوب همزمان با طرح فازبندی و اجرای نظام جامع ساماندهی خدمات رسانی به ایثارگران ناجا در تمام سطوح ایثارگری از طریق تدوین و ابلاغ دستورالعمل های لازم و برگزاری گردهمایی و کارگاه آموزشی برای رسیدن به اهداف، تبیین و اجرایی خواهد شد.

معینی افزود: رویکرد مدیریت جهادی برای عبور از تنگناهای موجود فرهنگی بویژه اقتصادی و دستیابی به تعالی در جامعه از طریق خودسازی، هدایت به موقع، مشارکت پذیری و حماسه آفرینی امکانپذیر است که اکثر این ویژگی ها در جامعه ایثارگری یافت می شود.وی ادامه داد: شالوده اصلی طرح توانمندسازی و ارتقای سطح ایثارگران و خانواده های آنها از طریق شناخت های اجتماعی و سازمان یافته، برطرف کردن نیازهای تربیتی و آموزشی با بهره گیری از متون فنی و حرفه ای برای دستیابی به ارزش ها و توانمندی های همه جانبه صورت می گیرد.


 

 

ایثارگرانی که در سامانه ثبت نام نکرده اند

 سایر ایثارگران معزز که تاکنون در سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند، باید یک بار به اداره ارتباطات و مراجعات (هاتف) بنیاد شهید و امور ایثارگران محل دارای پرونده مراجعه کنند و پس از ثبت‌نام و دریافت نام کاربری و رمز عبور در سامانه خدمات الکترونیک، درخواست دریافت کارت ایثارگری را ثبت کنند. پیش‌بینی می‌شود بیش از 633 هزار نفر از ایثارگران شامل خانواده معظم شهدا، آزادگان و جانبازان بالای 25 درصد در اجرای این طرح کارت جدید ایثارگری را دریافت کنند.





به منظور فراهم کردن زمینه استفاده کلیه فرزندان ایثارگران از تسهیلات کسر خدمت، بنا به توافق به عمل آمده میان مجلس شورای اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح، به ازای هر درصد جانبازی، هر ماه اسارت و هر ماه رزمندگی 12 روز کسر خدمت به فرزندان ایثارگران تعلق می گیرد که ضوابط اجرایی این مقررات به نیروهای مسلح ابلاغ شده است. وی درباره فرآیند انجام کار افزود:فرآیند اخذ گواهی و ثبت کسر خدمت برابر روال گذشته است. بدین ترتیب که رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دریافت گواهی مربوط باید به یگان های محل خدمت خود در نیروی زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان رزمنده هم به سپاه های استان های و سازمان بسیج مراجعه کنند.





منبع:سایت امور ایثارگران نیروی انتظامی

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری --دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی

  • nezamevazifee nezamevazifee
  • ۰
  • ۰

کارت شناسایی جانبازان زیر 25 درصد


مزایای کارت جانبازی ؟نحوه دریافت کارت جانبازی؟ و خیلی از سوالات شما عزیزان که برای دریافت ان با مشکل مواجه بودیددر این مقاله سعی بر این داشته ایم مطالبی گرداوری نماییم که شما همراهان با خواندن مطالب به پاسخ تمامی سوالات خود دست پیدا کنید لذا در صورت داشتن سوالات بیشتر هم میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل کرده و از راهنمایی مشاوران متخصص بهره مند شوید.

 

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

نحوه دریافت کارت ایثارگری جانبازان زیر 25 درصد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از برنامه صدور کارت شناسایی ایثارگری برای جانبازان زیر ۲۵ درصد خبر داد. ترتیب مراحل نحوه دریافت کارت ایثارگریجانبازان زیر 25 درصد را از کارشناسان مجموعه بخواهید.حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در خصوص اینکه جانبازان زیر 25 درصد نخستین بار کارت هوشمند ایثارگری دریافت می‌کنند، گفت: هم اکنون حدود 330 هزار جانباز زیر 25 درصد در کشور داریم که با در نظر گرفتن جانبازان دارای سایر نسبت‌های ایثارگری، 322 هزار نفر از این عزیزان واجد دریافت کارت شناسایی ایثارگری هستند.

 

 

 

زمان دریافت کارت ایثارگری جانبازان زیر 25 درصد


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: زمان دریافت کارت ایثارگری جانبازان زیر 25 درصد و کارت‌ های جانبازان 20 درصد در نیمه دوم آبان  ماه،  زمان دریافت کارت ایثارگری جانبازان 15 درصد در آذر ماه،  زمان دریافت کارت ایثارگری جانبازان 10 درصد در دی ماه و  زمان دریافت کارت ایثارگری جانبازان 5 درصد در بهمن‌ ماه همین امسال صادر می‌شود.

در ضمن ، جانبازانی که پیش از این نام کاربری و رمز ورود را برای سامانه خدمات الکترونیک ایثار (isaarit.isaar.ir) دریافت کرده اند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را برای دریافت کارت ثبت کنند.رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: سایر جانبازان نیز باید یک بار به مرکز ارتباطات و مراجعات (هاتف) بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و یا محل دارای پرونده مراجعه کنند و پس از دریافت نام کاربری و رمز ورود برای ثبت‌نام دریافت کارت ایثارگری در سامانه خدمات الکترونیک ایثار اقدام کنند.

حجت‌ الاسلام‌والمسلمین شهیدی درباره آخرین وضعیت صدور کارت‌های شناسایی خانواده‌های شهدا، آزادگان و جانبازان بالای 25 درصد گفت: از حدود 643 هزار واجد شرایط دریافت این کارت‌ها تاکنون بیش از 367 هزار نفر معادل 57 درصد واجدان شرایط در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که کارت‌های مربوط به 347 هزار  نفر (94 درصد) این عزیزان صادر و تحویل شده و 14 هزار و 500 مورد از درخواست‌ها نیز در دست اقدام است.



 

 

مصوبه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران


حجت‌الله فرهادی، مدیر کل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به مصوبه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص صدور کارت شناسایی برای جانبازان زیر 25 درصد به ذکر نکاتی در جهت اطلاع و اقدام ایثارگران مشمول در این مورد پرداخت و گفت: این کارت به تمام جانبازان زیر 25 درصد که درصد آنان مضربی از عدد پنج است تعلق می‌گیرد و آن دسته از جانبازان که درصد جانبازی آنان مضربی از پنج نبوده (مانند 1 و 2 و 3 و 4 و 7 و 9) و در سامانه سجایا ثبت شده باشد بعد از اصلاح درصد آنان توسط کمیسیون پزشکی بنیاد، امکان ثبت‌نام خواهند داشت.

وی افزود: آن دسته از جانبازان زیر 25 درصد که دارای سایر نسبت‌های ایثارگری هستند و قبلاً ثبت‌نام کرده و کارت شناسایی دریافت کرده‌اند، نیازی به ثبت‌نام ندارند. زمان‌بندی ثبت‌نام جانبازان نیز بر اساس درصد جانبازی آنان از آبان ماه برای جانبازان 20 درصد، آذر ماه برای جانبازان 15 درصد، دی‌ماه برای جانبازان 10 درصد و بهمن ماه برای جانبازان 5 درصد خواهد بود.

مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد در خصوص نحوه ثبت‌نام ایثارگران برای دریافت این کارت‌ها گفت: جانبازان مشمول ابتدا باید جهت دریافت کد رهگیری به دفاتر مرکز هاتف در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ها مراجعه و ضمن دریافت کد رهگیری با مراجعه به سایت ایثار در سامانه خدمات الکترونیک و در بخش کارت شناسایی ورود و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. البته جانبازان عزیزی که قبلاً برای دریافت وام مسکن، کد رهگیری دریافت کرده‌اند نیازی به مراجعه مجدد به مرکز هاتف ندارد و با همان کد می‌توانند ثبت‌نام کنن

 



دریافت کد رهگیری جانبازی

جانبازان مشمول ابتدا باید جهت دریافت کد رهگیری به دفاتر مرکز هاتف در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ها مراجعه و ضمن دریافت کد رهگیری با مراجعه به سایت ایثار در سامانه خدمات الکترونیک و در بخش کارت شناسایی ورود و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. البته جانبازان عزیزی که قبلاً برای دریافت وام مسکن، کد رهگیری دریافت کرده‌اند نیازی به مراجعه مجدد به مرکزهاتف ندارد و با همان کد می‌توانند ثبت‌نام کنند.
فرهادی تأکید کرد: مشمولین دریافت کارت باید در هنگام ثبت‌نام نسبت به اصلاح و به‌روزرسانی اطلاعات مربوطه از جمله آدرس، کد پستی و شماره تلفن اقدام کنند. با توجه به اینکه کارت‌های صادره از طریق پست به درب منزل ایثارگر ارسال خواهد شد آدرس دقیق پستی و کدپستی الزامی است




معاون رئیس جمهوری درباره نحوه ثبت ‌نام و دریافت این کارت‌ ها ادامه داد: جانبازانی که پیش از این نام کاربری و رمز ورود را برای سامانه خدمات الکترونیک ایثار (isaarit.isaar.ir) دریافت کرده اند، می توانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را برای دریافت کارت ثبت کنند.رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: سایر جانبازان نیز باید یک مرتبه به مرکز ارتباطات و مراجعات (هاتف) بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یا محل دارای پرونده مراجعه کنند و پس از دریافت نام کاربری و رمز ورود برای ثبت‌نام دریافت کارت ایثارگری در سامانه خدمات الکترونیک ایثار اقدام کنند.


منبع:کارت شناسایی جانبازان زیر 25 درصد


کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری --دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی

  • nezamevazifee nezamevazifee